1 Şubat 2014 Cumartesi

Maybelline Falsies Feather Look - Rimel


Bu gün sizlere Maybelline Falsies Feather Look rimelden bahsetmek istiyorum. 

One by One ya da Rocket in aksine bu rimel çok daha doğal ve hafif bir yapıya sahip.

Kirpiklerinizde kesinlikle ağırlık yapmıyor ve kirpikleri sertleştirmiyor.

Günlik makyajlarda hafif belirgin ve hafif uzun kirpikler istediğimde ilk tercihim Falsies Feather Look oluyor.

Fırçası klasik fırçalardan yani silikon değil.Üçgen şeklinde bir dizayna sahip. 3 çıkık köşesi ve 3 kenarı var.

Benim günlük hayatta ilk sırada tercih ettiğim rimel olarak blogumda yer alıyor. Siz de doğal kirpikler arayanlardansanız mutlaka tavsiye ederim ama belirgin kirpikler sevenler uzak durmalı :)

Umarım yazımı beğenmişsinizdir.

Sevgilerle Buse..

2 yorum:

  1. Gerçekten çoook hafif varla yok arası bir rimel ama pek bi etkisi de yok zaten ince ve kısa kirpiklerim var gayet doğal geziyorum =P =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok gür kirpiklere sahip değilim ama okula giderken bana yetiyor :) okul dışında clique high impact ya da rocket volum kullanıyorum :)

      Sil