1 Eylül 2013 Pazar

Erborian Yuza Sorbet Nemlendirici Yüz Kremi


Bu gün size nemlendirici kremimden bahsedeceğim.
Bu ürünü Sephorada çalışan bir bayanın tavsiyesiyle aldım.
Kore yapımı bir ürün.
Bitkisel içerikli bir ürün olduğunu söyledi.


Hafif yapıda bir ürün ki ben hafif nemlendiricileri daha çok severim.
İçerisinde küçük turuncu tanecikler var yüzünüze sürdüğünüzde hemen eriyip kayboluyorlar.
Portakal gibi güzel bir kokusu var ürünün.


Nemlendirmesi gayet başarılı ve çabuk emiliyor.
Makyajdan önce emilmesi mutlaka beklenmeli.
Çok da bereketli bir ürün çünkü ince yapılı olmasına rağmen az bir miktarı tüm yüzünüzü nemlendirmeye yetiyor.


Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Sevgilerle Buse..

14 yorum:

  1. Kore ürünlerini çok severim yağlı ciltler için mi benim cildim sivilceye meyilli de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim cildim karma ben beğeniyorum yağlı cilde de uyabilir ama fiyatı biraz pahalı yani en azından benim için :) o yüzden sephora da bir deneyin önce mulaka boşuna paranız gitmesin :)

      Sil
    2. Benim cildimde karma ama yağlı ciltler için almazsam sivilce yapıyor hemen :( tamam o zaman deneyeceğim önce teşekkürler :)

      Sil
    3. ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. sephorada hgayet tuzlu fiyata satılıyor maalesef
    kore ürünlerini hep çok sevmişimdir.
    ah bir gitsem toplucam ne var ne yok :)
    not aldım ilerde alınacaklar listesine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cidden pahalı ürünler ama beni uzun zamandır götürüyor :) umarım beğenirsin :)

      Sil
  3. bursa da bir sephora olmadığından yine ciğere bakan kedi misali okudum yazını :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :)
    Erborian'ın BB Kremini kesinlikle denemelisin 95 Tl ancak neredeyse tüm cilt tiplerine uyabilecek harika bir ürün.
    Nemlendiricisiniise çok merak ettim, Sephorada uygulattıracağım :)

    Güzel günlerde kullan kuzum,

    Sevgilerle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman ilk fırsatta bb kremine de bakmalıyım :) teşekkür ederim :)

      Sil
  5. merhaba fiyatı neydi ürününün acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam 130-140 tl civarı olması lazım

      Sil
  6. Çok faydalı bir yazı oldu :) tonlarca para döktüm nemlendiricilere... Tesekkürler

    YanıtlaSil