8 Eylül 2013 Pazar

Konuk Yazar: Makyajın Kimyası

Bu gün sizlerle bir konuk yazar yazısı paylaşıyorum. Blogumda MakyajınKimyası isimli blogun sahibesini konuk ediyorum ve kendisine emeğinden dolayı çok teşekkür ederim :) İşte konuğumun severek okuyup paylaştığım yazısı :)

Merhabalar, bu yazıyı daha bi değişik duygularla yazıyorum çünkü ilk defa bi bloga konuk yazar oluyorum. Sevgili Buse bana bunu teklif ettiğinde hem şaşırdım hem de çok sevindim, daha önce konuk yazarların başka bloglara yazdığı yazıları okumuştum ve çok hoşuma gitmişti. Şimdiyse ben yazıyorum, mutluyum :)

Size bahsetmek istediğim şey 2013-2014 sonbahar - kış modası. Az biraz yazılarımda bahsediyorum bazen. Ama hepsini bi araya toplamak istedim bu yazımda.

Öncelikle bu sezonun rengi bordo-mürdüm-asker yeşili tonları. Son yılların hakimi camel-toprak tonları bu kış yerini yavaş yavaş bordolara, yeşillere bırakıyor. Gerek makyajda, gerek kıyafetlerde gerekse aksesuarlarda...


 Özellikle kabanlar bu sonbahar-kış hep bordo-yeşil tonlarında olacak gibi görünüyor. Ve de military kaban modası tekrardan hortlayacak gibi.


Ayrıca kışa girmeden önce havalar yeni yeni serinliyorken, yani sonbahar mevsiminin en anahtar parçası siyah deri ceketler olacak gibi görünüyor. Özellikle yandan fermuarlı, motorcu tarz olanlar. Şahsen ben beğendim bile, en kısa zamanda alacağım kendisini :)


Yağmur çizmeleri yine kışın vazgeçilmezleri arasında. Uzunca bir süre daha bizimle olacaklar sanırım. Ama bu kış bordo ve yeşil detaylar da çizmelere eklenince tadından yenmez olmuş öyle değil mi? Asker yeşili Lacoste'a özellikle bayıldığımı belirtmeliyim!




Aksesuarlarda bordolara büründü demiştik. İşte birkaç borda çanta modeli. Kesinlikle bayıldım, hepimizin dolabında birer tane olmalı bence bu kış :)



Dudaklar koyu, gözler hafif. Bu kış makyajınızın teması bu olacak. Eğer hala yoksa en kısa zamanda bordo-mürdüm-erik tonlarında bi ruj edinin!


 Ve son olarak ojeler. Ojeler yine koyu, lacivert, haki, toprak, bordo, mürdüm, ne olursa... Ama trend yine tabi ki borda tonları ve özellikle dudaklarınızla yani rujunuzla uyumlu olması. Unutmayın, bordo renk oje, ruj ve siyah ceketle ne kadar cool bi görüntüye ulaşabileceğinizi düşünün! 

Şimdilik 2013-2014 sonbahar-kış modası böyle görünüyor, siz neler düşünüyorsunuz?

Sevgili Buse'ye tekrardan teşekkürlerimi sunuyorum. Sevgiler :)


















3 yorum:

  1. Rica ederim canım çok keyif aldım hazırlarken :) ama resimler görünmüyor linkleri gözüküyor onun yerine neden öyle olmuş ki :(

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle bordo cok şık , gecen kış almıştım birkaç parça ama bu yılda revaçta anlaşılan , her mevsim kendi icinde cok güzel , gelsin sonbahar - kış

    YanıtlaSil