26 Eylül 2013 Perşembe

MİM Etkinliği-Mimlendim

İşte kozmetiktutkununun hazırladığı mim etkinliğinde eşleştiğim arkadaşım Senanın benim için hazırladığı sorular :) kendisine çok teşekkür ederim :)

1. Ad soyad yaş ve fiziki özellikleri alalım ilk olarak ve hangi ilde yaşıyorsun?

Adım Buse 22 yaşındayım Ankara'da yaşıyorum. Kilo problemi olan biriyim :(

2.Okuyor musunuz yada nereden mezunsunuz?

Okuyorum Üniversite öğrencisiyim

3.Aile hayatında sizin için önemli olan nedir?

Aile hayatında en önem verdiğim şey saygı çünkü bir evde saygı korunduğu sürece her türlü problemin çözülebileceğine inanıyorum.

4. Arkadaş mı, kardeş mi?

Kesinlikle kardeş. Hatta belki de hayatta en önemli kişi kardeşim :)

5.Kozmetik ürünlerinden vazgeçilmezin hangisi?

Rimel olmazsa olmazım hiç makyaj yapmadığımda bile rimel sürmeden dışarı çıkmıyorum çoğunlukla :)

6.Hobilerin nelerdir?

Özellikle fotograf çekmekten çok hoşlanırım onun dışında müzik dinleyip internette dolaşmaktan zevk alıyorum :)

7.Ne tarz kitaplar okumayı seversin?

Tarz olarak pek ayrım yapmam ama sürükleyici ve merak uyandıran kitapları severim :)

8.Giyim tazın nasıldır?

Yerine göre değişir. Okula giderken daha şık günlük hayatta daha spor ama mutlaka renk uyumuna çok dikkat ederim :)

9.Modaya bakış açını anlatır mısın?

Modanın kişiye yakıştığı sürece var olduğuna inanırım yani moda diye giydiğiniz şey size yakışmıyorsa bence o şey sizin için moda değildir.

10.En sevdiğin yemek ve tatlı nedir?

en sevdiğim yemek Anneannemin yaprak sarması en sevdiğim tatlı da kendi yaptığım sufle :)

11. Türk kahvesi ve fal hakkında ne düşünüyorsun?

Türk kahvesini severim fal baktırmayı da severim ama gelende falda çıkanları önemsemem zaten hemen unuturum :)


Güzel soruları için Senaya çok çok teşekkür ederim :)

2 yorum:

  1. Yanıtladığın için bende çok teşekkür ederim canım. Ankarada yaşıyor olmana sevindim belki bir gün kahve içeriz :)

    YanıtlaSil