8 Haziran 2017 Perşembe

L'oreal Paris Mucizevi Yağ - Yüz Bakım Yağı Dengeleyici

      Ürünümüz L'oreal Paris markasının Mucizevi Yağ isimli yüz bakım yağının "Dengeleyici" olan çeşidi.

      Son zamanlarda cildim eskisine göre çok daha kuru olduğu için yaz bazlı cilt bakım ürünlerine yönlendim.

      Mucizevi yağın 2 çeşidi mevcut. Bir klasik olan bir de dengeleyici. Ben dengeleyici olanı gözenek sıkılaştırma vaadi bulunması sebebiyle tercih ettim.
     
      Yağı akşamları nemlendiriciden önce uyguladım. İçerisindeki kekik ve biberiye kokusu en çok ağır basan kokulardan.

      Yapısı yoğun bir yağ olmasına rağmen çok çabuk emiliyor. Derinizde yağlı bir his bırakmıyor. Nemlendirmesi de çok başarılı.

      Bunca güzel özelliğin yanında ben bu ürünü kullamayı bıraktım çünkü ürün benim yüzümde alerjik bir duruma sebep oldu ve kırmızı sivilce benzeri lezyonlar meydana getirdi.
     

      Derinizin hassasiyet düzeyi ve özelliklerine göre mutlaka değişecek bir durum olmakla birlikte benim yüzümde böyle bir etkiye sebep olduğu için çok sevmeme rağmen kullanmayı kesmek zorunda kaldım.

      Bu sebeple de hassas ciltli kişilerin bu ürünü tercih ederken dikkatli olmasını tavsiye ederim.

       Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..
   
           








2 yorum:

  1. Ben bunu fondotenimi açmak için kullanıyorum ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel fikir hem cildin kurumasına da engel olur 😊

      Sil