28 Ağustos 2013 Çarşamba

The Body Shop - Amazon Wild Lily


Bu gün sizlere son zamanlarda kullandığım vücut spreyinden bahsedeceğim. 
The Body Shoptan aldığım Amazon Wild Lily
Çiçeksi aynı zamanda ferah bir kokusu var kesinlikle sizi sıkmayan bir koku.
Parfüm olmadığı için kalıcılığı çok iyi değil gün içerisinde tazelemek gerekiyor.
100 ml olduğu için uzun süre sizi idare edecektir.
Bu bittiğinde aynı kokunun parfümünü de denemek istiyorum.
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Siz de favori parfümünüzü yorum bırakırsanız sevinirim.



Sevgilerle Buse..

9 yorum:

  1. Güle güle kullan bende seviyorum yaz aylarında çiçeksi kokuları. Favori parfümüm thierry mugler alien ilk defa bir parfümden sıkılmadım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim yeni parfüm arayışındayım gidip bir bakıyım onun da kokusuna :) yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  2. geçenlerde bir arkadaşımda gördüm ben de, yazın parfüm yerine kesinlikle bunlar daha iyi bi tercih, ben de ilk fırsatta deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle yazın ağır kokular iyi olmuyor bence de denemelisin umarım seversin :) teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  3. bende aynısının vanilyalı olanını kullanıyorum, yaz için egzotik harika bir kokusu var. Yaz başında küçük seyahat setini almıştım. İçinde duş jeli, vücut losyonu ve 100ml parfümü vardı. Hala da bitmedi. Bu üçlü sayesinde gayet de kalıcı bir kokusu oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de indirimde set bulursam mutlaka alacağım :) teşekkürler yorumun için :)

      Sil
  4. güzel bir blog yapmışsın tebrikler

    YanıtlaSil
  5. ben de the body shop'un çilekli vücut spreyini kullanıyorum.bu kokusunu da en kısa zaman da almayı düşünüyorum favori parfümüm marc jacobs -daisy-

    YanıtlaSil