3 Ağustos 2013 Cumartesi

Watsons Bayram İndirimi Alışverişim

Watsons bayram için renkli kozmetik markalarının çoğunda %50 indirim yaptı e ben de duramadım koştum alışverişimi yaptım.




1-Rimellondon match perfection kapatıcıların 010 ve 040 renlerini aldım bir açık bir koyu renk almamın sebebi kapatıcılarda tenimin tonunu tutturamamam. ben de sonunda 2 renk alıp karıştırmaya karar verdim.

2-Bir diğer aldığım ürün Maybelline siyah jel eyeliner fırçasıyla birlikte kutudan çıkan bir ürün.

3-Son olarak Garnier kafeinli roll-on aldım bu kapatıcılı olan değil sadece bakım amaçlı göz altı torbaları ve morlukları için kullanılıyor ne zamandır denemek istiyordum indirimdeyken kaçırmak istemedim.



                                               
                                      


 İşte indirimin benim faydalandığım kısmı. İndirim ayın 7'sine kadar devam ediyor ihtiyacınız varsa ya da denemek istediğiniz ürünler varsa bir uğrayın derim.

Sevgiler Buse


2 yorum:

  1. Merhabalar...basarilar diliyorum...ve aldiklarinizi da iyi gunlerde kullanin...gorusmek dilegiyle sevgiler...

    YanıtlaSil